westerink
... verder lezen Fam : Kraan te Hoogeveen
... verder lezen reff2
Goede middag Het is wel wat later geworden , maar hierbij mijn mailtje. ik ben zeer... verder lezen

Janssen – Almere

janssenalmere

Hallo Sabino Bouw Wij zijn zeer blij met onze dakkapel . Alles liep op rolletjes . Ik hoop gauw de insectenhorren van jullie te ontvangen . Volgend jaar gaan we voor de voorkant Vriendelijke groeten – Marco janssen – Almere Mooie site trouwens !


Terug naar de vorige pagina