Fam ; Westerink , zoetermeer

... verder lezen
Fam : Kraan te Hoogeveen

... verder lezen
Angela Berk – Almere

Goede middag Het is wel wat later geworden , maar hierbij mijn mailtje. ik ben zeer... verder lezen
Janssen – Almere

Hallo Sabino Bouw Wij zijn zeer blij met onze dakkapel . Alles liep op rolletjes . Ik hoop gauw de insectenhorren van jullie te ontvangen . Volgend jaar gaan we voor de voorkant Vriendelijke groeten – Marco janssen – Almere Mooie site trouwens !
Terug naar de vorige pagina




